Naturlige lægemidler bruges i vid udstrækning til behandling og forebyggelse af alvorlige sygdomme. Rensning af leveren med Allochol kan give gode resultater på grund af lægemidlets unikke formel. Lægemidlet, der er bevist gennem årene, hjælper med at lindre mange ubehagelige symptomer, eliminerer konsekvenserne af uhensigtsmæssig ernæring og fremskynder celleregenerering. Men du er nødt til at kende og observere doseringen, husk om kontraindikationer for ikke at skade kroppen.

1. Sammensætning af præparatet
  2. Anbefalinger til brug af Allohol
  3. Indikationer for rensning med Allochol
  4. Kontraindikationer af lægemidlet
  5. Forbereder sig på at rense leveren
  6. Metoder til rensning af leveren med Allochol
  7. Analoger
  8. Interaktion med andre lægemidler
  9. Anbefalinger fra læger

Sammensætning af præparatet

Allohol til leveren er en af ​​de få 100% naturlige råmaterialer. Sammensætningen af ​​lægemidlet indeholder ikke kemiske syrer og forbindelser, der kan fremkalde forgiftning. Hovedkomponenter deklareret af producenten:

• Tørret hvidløg: beskytter kanaler mod mikroorganismer og bakterier, renser fra farlige patogener. Hjælper med at gøre galde tyndere, forhindrer galdeopbygning.
  • Tørt brændenældeblad: planten har en koleretisk virkning, er et naturlig antiseptisk middel.
  • Galde af animalsk oprindelse: gendanner beskadigede leverceller, styrker bugspytkirtelkanalerne, styrker og opretholder sit arbejde.
  • Aktivt kul: fjerner akkumulerede giftstoffer, afgifter fordøjelsessystemet.

Værktøjet er tilgængeligt i form af tabletter, så det er praktisk for patienter at beregne doseringen, tage den med på ferie uden at afbryde rensningskurset. Allochol hjælper leveren med at arbejde mere harmonisk, modstå stress ved diæt eller forkert ernæring.

Anbefalinger til brug af Allohol

Allochol har længe været brugt i den komplekse behandling af sygdomme i lever og fordøjelseskanalen. Instruktionerne anbefaler, at du tager det til følgende sundhedsmæssige problemer:

• nedsat tarmmotilitet
  • blokering af galdegangene
  • forringelse i fordøjelsen
  • hepatitis
  • langvarig antibiotikabehandling.

Rensning af leveren med Allochol efter alkoholmisbrug hjælper godt. Efter at være kommet ud af bingen fortsætter forgiftning med at have en negativ indvirkning på kroppen, nervesystemet og hjernen. Lægemidlet fremskynder fjernelsen af ​​forfaldsprodukter, stimulerer genopretning og hjælper med at vende tilbage til arbejde hurtigere. Nogle eksperter anbefaler det i løbet af vægttabet som ekstra støtte og beskyttelse mod fedtemboli..

Indikationer for rensning med Allochol

De fleste mennesker overholder ikke principperne for korrekt ernæring, som gastroenterologer aldrig træt af at minde om. De misbruger fede og krydrede fødevarer og foretrækker fastfood frem for friske salater, flydende retter. At drikke alkoholholdige eller kulsyreholdige drikkevarer, spise for meget slik, saucer forværrer kun situationen. Gradvist ophører leveren med at klare et overskud af fedt, der opstår en akkumulering af toksiner, hvilket fører til et fald i organets effektivitet.

Allochol til rensning af leveren er indiceret til følgende problemer:

• kronisk hepatitis C;
  • efter fjernelse af galdeblæren
  • tarmatoni;
  • forebyggelse af skrumpelever
  • betændelse i leverkanaler
  • cholecystitis.

Ved korrekt brug og overholdelse af doseringen giver rensning af kroppen med Allochol kun en positiv effekt. Hos mennesker forbedres fordøjelsen af ​​mad mærkbart, produktionen af ​​nyttige enzymer øges. Den ubehagelige tyngde efter middagen forsvinder, kvalme og prikken i højre side. Tarmen fjerner fuldstændigt affaldsprodukter, og patienten selv føler en bølge af energi, bemærker friskheden i ansigtshuden.

Kontraindikationer af lægemidlet

Der er en række faktorer, der påvirker Allochol, hvis fordele og skader manifesteres individuelt for hver patient. Vi må ikke glemme, at den naturlige sammensætning ikke garanterer det ønskede resultat, det kan forårsage den stærkeste allergi over for plantekomponenter. Tørret galde forårsager ofte en negativ reaktion i tilfælde af intolerance over for ko-protein, fremkalder forgiftning og forværrer tilstanden.

Kontraindikationer er følgende sygdomme i det akutte eller svære stadium:

• mavesår i maven eller tarmene
  • maveblødning
  • erosion på endetarmens væg
  • hepatitis A;
  • sten i bugspytkirtlen eller galdeblæren.

Sidstnævnte diagnose er den farligste for helbredet, og rengøring af leveren med Allochol derhjemme kan resultere i en presserende operation. At tage stoffet øger produktionen af ​​galde og tvinger det til at bevæge sig langs kanalerne med øget tryk. Dette kan provokere bevægelse af sten og små aflejringer, der tilstopper kanalerne. En forværring ledsages af akut smerte, som kan føre til leversvigt.

Den koleretiske virkning bliver årsagen til bivirkninger, der opstår under behandlingen:

• forstyrret afføring
  • oppustethed
  • tarmkolik;
  • halsbrand;
  • rapende.

Forbereder sig på at rense leveren

Efter diagnose og bestemmelse af behovet for at tage Allochol begynder leverbehandlingen med aflæsning. Dette hjælper med at reducere belastningen på fordøjelseskanalen og kan reducere risikoen for bivirkninger. I 1-2 uger anbefales det helt at opgive alkoholholdige drikkevarer, som i høj grad belaster kroppen og forstyrrer normal udrensning. Brug af citrusfrugter fremkalder ofte en allergisk reaktion, når den tages samtidigt med et lægemiddel.

Inden for 3-5 dage skal patienten afvise fede fødevarer og midlertidigt overholde følgende diæt:

• friske grøntsagssalater krydret med olivenolie;
  • grød på vandet
  • vegetabilsk eller fisk bouillon;
  • magert fjerkræ;
  • bær og frugtkompotter.

Aflæsningsrationen bør ikke indeholde smør, hjemmelavet mælk, cottage cheese, svinekød. Mad skal tages i små portioner hver 2-3 timer, så der ikke er nogen overbelastning i maven, og der udskilles konstant galde. Til tidlig eliminering af toksiner er det nødvendigt at drikke mere rent vand uden gas og sukker, opgive kaffe, sort te.

Allergikere har ofte nedsat leverfunktion på baggrund af langvarig brug af antihistaminer, som lindrer symptomerne, men kan øge rusen. Derfor er det bedste tidspunkt for proceduren sidst på efteråret. I denne periode styrkes immuniteten tilstrækkeligt af vitaminer og sommersolen, der er ingen plantepollen, og risikoen for problemer reduceres til et minimum. Et stort udvalg af sæsonbestemte grøntsager gør det let at følge en rensende diæt.

Metoder til rensning af leveren med Allochol

Patienterne har mange spørgsmål: hvor effektiv er Allohol, hvordan man tager det før eller efter et måltid? Talrige anmeldelser af dem, der har gennemgået proceduren, beskriver forskellige metoder, der afhænger af dosis og tidspunkt for indgivelse. Til rensning efter et antibiotikakur eller en rig fest med alkohol er det nok at bruge midlet i 3 dage i kombination med opvarmning af kanalområdet. Metoden anbefales i fravær af kroniske patologier.

Rensning af leveren med Allochol i henhold til ordningen med 3 dage fortsætter i henhold til en bestemt algoritme:

1. I 1-2 dage skal patienten tage 1 tablet medicin om morgenen og aftenen, skyllet ned med almindeligt vand.
  2. Du kan arrangere en fastedag på kefir eller korn.
  3. Om morgenen efter søvn forbliver en person i sengen, anvender en varm varmepude pakket ind i et håndklæde til højre hypokondrium.
  4. Efter 30-60 minutter kan du nemt spise morgenmad, tage en pille.

Behandlingen varer 3 dage. I løbet af denne tid øges udskillelsen af ​​galden, leveren modtager den krævede mængde antioxidanter og afgiver intenst giftige stoffer. En mild tarmforstyrrelse betragtes som normal og indikerer, at fordøjelsessystemet fungerer godt. For at forbedre effekten anvendes der desuden sorbenter: Enterosgel, Enterofuril, Polyphepan. For at mætte med nyttige aminosyrer tilsættes friskpresset æblejuice, græskarfrøolie til menuen.

Med alvorlig leverskade eller for at eliminere virkningerne af madforgiftning er det mere effektivt at tage Allohol i henhold til det 14-dages regime. Men det skal huskes, at det ikke har et medicinsk grundlag, det blev udviklet på baggrund af feedback fra patienterne selv. Modtagelse begynder efter en kort plantebaseret diæt og udføres i følgende rækkefølge:

1. 1 og 14 dage - 1 tablet.
  2. Dag 2 og 13 - 2 tabletter morgen og aften.
  3. 3 og 12 dage - 1 stk. 3 gange.
  4. 4 og 11 dage - 2 stykker om morgenen og inden sengetid.
  5. 5 og 10 dage - 5 tabletter opdelt i 3 doser.
  6. 6 og 9 dage - med 2 stykker 3 gange.
  7. 7 og 8 dage - kun 7 tabletter hver anden time.

Der er en profylaktisk teknik, der bruges, når det er nødvendigt at understøtte leveren efter behandling eller efter betændelse i kanalerne. Det anbefales at tage medicinen i 1 tablet i 2-4 uger afhængigt af diagnosen. Når en ubehagelig prikkende fornemmelse eller langvarig diarré vises, stoppes kurset, en pause tages i 3-4 måneder.

Analoger

Hvis du er i tvivl om, hvorvidt leveren renser Allochol, kan du bruge stoffer med lignende virkning på en naturlig eller kemisk basis. Udtalte koleretiske egenskaber har:

• Hofitol;
  • Carsil;
  • Kavehol;
  • Ursodex;
  • Essentiale Forte.

Som en del af de børsnoterede fonde erklæres uddrag af burdockrod og artiskok. Men kun Allochol stimulerer maven og tarmene, beskytter mod ophobning af toksiner.

Interaktion med andre lægemidler

Det er uønsket at bruge Allochol ved behandling med alkoholbaserede tinkturer: det kan øge skaden på toksiner, reducere den positive effekt. Samtidig administration med antivirale og antiseptiske midler, antibiotika, hormonelle lægemidler forårsager ikke ubehag. Forbedrer patientens tilstand betydeligt, når det kombineres med et vitaminkompleks, bifidobakterier, immunstimulerende midler

Anbefalinger fra læger

Efter at have fundet ud af, hvordan man drikker Allochol for at rense leveren, skal man forstå, at mange eksperter er skeptiske over for proceduren. På trods af den naturlige sammensætning mener de, at medicin ikke bør bruges af en sund person. De anbefaler at starte med en let diæt og tage 1 tablet i en uge. Hvis der ikke er nogen komplikationer, føler patienten en forbedring i fordøjelsen og appetitten, det er nødvendigt at tage en pause og prøve et mere komplekst skema.